Komunikace je dost široká pro vytvoření ostrůvků a vzhledem k menší vytíženosti komunikace díky obchvatu by to bylo i vhodné. V lokalitě u vodárny rostou nové domy a i v lokalitě u Tesca stojí nové bytovky a tím bude i více chodců v oblasti. Aktuální vzdálenost mezi přechody je moc velká.
Pražská, Kolín
KRÁTCE
Navrhované přechody nelze realizovat kvůli bezpečnosti provozu.VÍCE
Dělící ostrůvky nemohou zaručit bezpečí chodců na tomto typu komunikace. V této lokalitě by byl dle názoru dopravních expertů vhodnější přechod řízený světly, ten je ale mimo možnosti maximálního rozpočtu pro participativní rozpočet (600 000 Kč).REALIZOVATELNOST posuzovaly tyto odbory: odbor dopravy, odbor správy městského majetku, odbor investic, městský architekt.
Další návrhy pro tuto oblast: Informační návěstidlo k semaforu na hlavním tahu
Další návrhy na přechody: Přechod k Vinici
Vylaď Kolín je participativní rozpočet. Díky němu občané spolurozhodují o rozvoji ve městě. Podávají návrhy na vylepšení, diskutují o nich a hlasují pro ně. To není starověké Řecko, ale Česko v 21. století.