Podmínky
Konkrétní oblasti nejsou nijak omezeny (mimo realizace nových dětských hřišť) a zahrnují širokou škálu od instalací laviček, odpadkových košů, oprav, drobných rekonstrukcí či zvelebování ploch a výsadbu zeleně až po volnočasové akce typu organizace přednášek, divadel nebo například koncertů. Hlavní podmínkou realizace námětu je přínos občanům města.
A nikdy v tom nebudete sami. Po podání námětu nastane období konzultace s koordinátorem i úředníky s cílem doladit vše tak, aby byl nápad realizovatelný. Pak už stačí pouze získat podporu místních při hlasování a nastane samotná realizace, kterou zajistí město.
Mezi další podmínky patří:
- maximální částka na jeden námět je 650 tisíc Kč včetně DPH
- součástí rozpočtu jsou rovněž náklady na projektovou dokumentaci ve výši do 10 % celkových nákladů
- předpokládané roční provozní náklady nepřevýší 5 % pořizovacích nákladů
- termín pro podávání návrhů je od 1. 2. do 31. 3. 2025
- návrh lze podat přes on-line formulář, e-mailem nebo osobně na podatelnách MěÚ
- navrhovatelem může být každý obyvatel Hustopečí, ti mladší 15 let potřebují souhlas zákonného zástupce
- návrh musí být realizován na pozemcích či budovách ve vlastnictví města
- navrhovatelé jsou klíčoví aktéři procesu, kteří spolupracují s úřadem i veřejností
- námět by měl obsahovat informace pro posouzení možnosti jeho realizace, tzn. zejména
– být srozumitelný,
– mít vyplněná povinná pole formuláře,
– zahrnovat odhad nákladů na realizaci,
– upřesňovat lokalizaci a prostorové požadavky,
– vhodné je doplnění fotodokumentací současného stavu.
Podat návrh
Vyberte si jeden ze tří způsobů podání.
Podání online
nejpohodlnější a nejrychlejší způsob podání
Podání e-mailem
na e-mailovou adresu zm.vfrank@hustopece.cz
Podání na MěÚ
Obě podatelny (radnice i budova staré pošty)