Podmínky

Konkrétní oblasti nejsou nijak omezeny (mimo realizace nových dětských hřišť) a zahrnují širokou škálu od instalací laviček, odpadkových košů, oprav, drobných rekonstrukcí či zvelebování ploch a výsadbu zeleně až po volnočasové akce typu organizace přednášek, divadel nebo například koncertů. Hlavní podmínkou realizace námětu je přínos občanům města.
A nikdy v tom nebudete sami. Po podání námětu nastane období konzultace s koordinátorem i úředníky s cílem doladit vše tak, aby byl nápad realizovatelný. Pak už stačí pouze získat podporu místních při hlasování a nastane samotná realizace, kterou zajistí město.  

Mezi další podmínky patří: 

  • maximální částka na jeden námět je 650 tisíc Kč včetně DPH
  • součástí rozpočtu jsou rovněž náklady na projektovou dokumentaci ve výši do 10 % celkových nákladů
  • předpokládané roční provozní náklady nepřevýší 5 % pořizovacích nákladů
  • termín pro podávání návrhů je od 1. 2. do 31. 3. 2025
  • návrh lze podat přes on-line formulář, e-mailem nebo osobně na podatelnách MěÚ
  • navrhovatelem může být každý obyvatel Hustopečí, ti mladší 15 let potřebují souhlas zákonného zástupce
  • návrh musí být realizován na pozemcích či budovách ve vlastnictví města
  • navrhovatelé jsou klíčoví aktéři procesu, kteří spolupracují s úřadem i veřejností
  • námět by měl obsahovat informace pro posouzení možnosti jeho realizace, tzn. zejména
    – být srozumitelný,
    – mít vyplněná povinná pole formuláře,
    – zahrnovat odhad nákladů na realizaci,
    – upřesňovat lokalizaci a prostorové požadavky,
    – vhodné je doplnění fotodokumentací současného stavu.

Podat návrh

Vyberte si jeden ze tří způsobů podání.

Podání online

nejpohodlnější a nejrychlejší způsob podání

Podání e-mailem

na e-mailovou adresu zm.vfrank@hustopece.cz

Podání na MěÚ

Obě podatelny (radnice i budova staré pošty)