Dřevěné sochy podél výletní cesty

Umístění 12 soch podél cesty z Brodu do Štolmíře. Sochy by mohly symbolizovat 12 novodobých ctností a neřestí.
Nerealizovatelné
2023
Sdílet:

Vytvoření soch na téma novodobé ctnosti a neřesti by se řešilo sochařským sympóziem, které by trvalo 2 dny a bylo by na něj pozváno 6 uměleců. Vyřezáváno by bylo do tvrdého dřeva – dub, jasan. Sochy by následně byly ošetřeny nátěrem proti povětrnostním podmínkám. Solární osvětlení soch by bylo zároveň osvětlením stezky a pomohlo by bezpečnému pohybu v této lokalitě.

Odhadované náklady

240000 Kč

Umístění

cesta z Brodu do Štolmíře

Nerealizovatelné

Po dohodě s navrhovatelem vyřazuji z participativního rozpočtu - rozhodli se realizovat v rámci jiného projektu.

5 komentářů

  • I přesto že je foto ilustrační, se zřejmě chcete odkazovat na unikátní soubor Matyáše B. V tom případě by těch soch mělo být 24, neboť original čítá 12 ctností a 12 neřestí. Předpokládam, že v případě, že jich bude skutečně jen 12, bude stanovena komise z radních ČB která bude vybírat ty z nejcnostnějších. A stejně tak s neřestmi.

    Reagovat
    • Dobrý den, pokud by došlo k realizaci, tedy tento návrh vyhrál ve veřejném hlasování, pak by byl realizován v podobě, v jaké šel k vyjádření odborům. Aktuálně probíhá analýza realizovatelnosti, je možné, že se ještě nějaké detaily v návrhu změní.

      Reagovat
  • Dobrý den, všude se mluví o světelném smogu a vy tady navrhnete osvětlení uprostřed přírody.

    Reagovat

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější návrhy

Zútulnění čekárny dětského oddělení

Prostor čekárny u dětských doktorek Mudr. Košnářové a Mudr. Drahoňovské je ve velmi neutěšeném stavu, též společná chodba k Mudr. Cabrnochovi. Návrh spočívá v umístění nového vybavení, které by vytvořilo příjemné prostředí.

Více »

Bez aut do školy

Cílem projektu je vybudovat bezpečné vekokapacitní stojany na kola, koloběžky a další alternativní dopravní prostředky u ZŠ Žitomířská a ZŠ Tyršova.

Více »